yenikullanici benim altımda a 101 var sakın ola gitme. Isınma en son derdin olur. Sabah tan akşama kadar palet sürüme sesi oluyor ilk heldiğimde hatayda depreme yakalanıp 4 ay sonra gelmiştim sürekli deprem oluyor sanıyordum çünkü aynı ses neredeyse. Onun dılında gece sürekli bir motor uğultusu var. Paletlerden çocuğum sürekli uyanıyor. Taşınma durumumuz olursa kesinlikle market üstü almam
Isınmaya gelince yere terliksiz basılmıyor. Bebeğim emeklemeye başladığında napıcam bilmiyorum