4.5 aylık bebeğim var vegaferon kullanıyorum. İçerken zaten zor yutuyor istemiyor. Emdikten sonra yarım saat felan geçiyor kusmaya başlıyor ama su ve demir karışımı bişey kusuyor. Bugün de baya bi kustu 3-4 kere üstünü değiştirdim sıvı ve bol miktar kustu acaba bu demir ilacı mı böyle yaptı.
Sizler hangi damlayı kullanıyorsunuz ve böyle yanetkisi var mı