hicanlamam neresini vurdu
Her düştüğünde hastaneye gidip röntgen çektirdim ben.
3 defa düştü allahım cok kötüydü birinde eşim kucğaından koltuktan dişürdü yanağı kocaman şişti öyle böyle 8 aylıktı kuzum ah.
Kabakulak oldu zannettik oderece
Diğerinde kafa arkası diştü eşimle birlkte
Röntgen çektirdim gene
Diğerindede benle örümceğe takıldık.
Şuan varya hetşeyehetşeyr saniyelik tutarak bakıyorum yolumu açmaya calsyorm baya pimpirikli oldum