gunestuggce 02ada 2 aylıkken başladık, öyle öneriliyor. Ve anakucağında uzun süre bırakmamak gerekiyor
hamcokelek33 02ada 3. Ayda başladık, öncesinde oturur pozisyonda olduğu için mantıklı gelmiyor bana açıkçası
yeniannim @02ada 3 kilodan sonra başlamıştım. Çokta kullandım ben. Uzun süre kullanım önerilmiyor, doktorunuz varsa sorun yinede özellikle.