45 gun önce dogum yaptim. Spirali sormuştum ama hala kararsizim. O catala tekrar cikmaktan korkuyorum açıkçası. Hemde iç dikislerim var halen iliskide bile zorlaniyorum. O yuzden implanti da sorayim dedim. Taktiranlar kolay takiliyormus diye okudum ama cikarmak için kesi atiliyormus sanirim. Devamli kullanan var mi merak ettim. En cok şikayet sanırım kilo aldirmasi. Benim kilo alabilen bir yapim yok. Kansizlik var adet henuz görmüyorum ama adetin kesilmesinden de şikayetçi olmam diye düşünüyorum. Bakir spiral kanamayi arttiriyormus onu zaten taktiramam hormonlu spiral belki.. kararsizim. Bu arada takarken gebelik testi yapiliyor mu. Dogumdan sonraki ilk ilişkide eşim dikkat etmedi afedersiniz utanarak yaziyorum tam bir birlesme olmadi ama içeri bosaldi. Yani emzirdigim için bisey olmamıştır diye düşünüyorum ama bunlari implanttan önce test istiyorlar mi. Acil bir yöntem bulmam lazim kızlar bu adama guvenmiyorum. :(