bizanneyiz28 ben büyük oğlum 15 aylıkken ikinciye hamile kaldım üstelik gurbetteyim aile desteğim de yoktu
yakın yaş farkının hem zor hem güzel yanları var ilk zamanlar gerçekten çok yorucu oluyor ikisi de küçük olduğu için aynı anda ilgi istiyor insan kendine pek vakit ayıramıyor
bazen büyük olana biraz bekle demek zorunda kalıyorum sanki 15 20 yaşındaymış gibi anlayacakmış gibi davranıyorum sonra da içim buruluyor üzülüyorum
ama elimden geldiğince ikisine de yetmeye çalışıyorum
güzel tarafı birlikte büyüyorlar oyun arkadaşı oluyorlar aralarındaki bağ çok güçlü oluyor biraz büyüdüklerinde bu yakın yaş farkının avantajı daha çok ortaya çıkıyor.