Merhaba,öncelikle çok geçmiş olsun :( biz 13 günlükken yoğumbakıma yattık 6. Gün taburcu ettiler. Ama bazı hasta yakınları 10 gün falan kalıp taburcu oluyordu. Rsv bir virüs evet ama bize yoğum bakım dr u antibiyotik vermedi. Çünkü onun ilacı yokmuş ve tek ilacı iyi bir gözlem ve küvez içi oksijen. Tüm bebekler çabucak iyileşşsin ve hasta olmasın inşallah🤲🏻 korkmayın bol anne sütü verin ve dua edin.