Ben de süt ürünleri diyetindeyim. Elmalı kek tarifim var çok yaparım. Herkes de çok beğenir tarif ister bence deneyebilirsiniz. Üç tane tercihen tatlı elmayı soyup küp küp doğrayın.
Ayrı bir yerde üç yumurta 1,5 sb şeker çırpın. 1 sb sıvı yağ, 2 bardak un, kabartma tozu vanilya karıştırın. İsterseniz tarçın çok yakışıyor. Ardından elmaları ekliyoruz. Katı kıvamlı bir kek olacak. Sizi yanılmasın normali öyle. Borcama yayıp fırına 180 derece pişene kadar kontrollü. Islak bi kek oluyor daha çok tatlı havası veriyor. Defalarca yaptım elma seviyorsanız mutlaka deneyinn