Bacılar 6 Şubat’ta ikinci çocuğuma doğum yaptım. Emzirme ödeneği bide doğum yardımına başvuru yaptım e devletten.
Eşim memur olduğu için emzirme ödeneği alamayacagimi söylediler. İlk çocuğuma almıştım oysaki 🤔 kanun mu değişti noldu 😁 eşi memur olup alan varmı. Bide başka yardım varmı alabilecegimiz. Ben unuttum neler vardı 🙈