mombabe 17 aylığız ayrı odası için yatak bakıyorumda illa işbir yataş vs olmalı mı marka sizce farkediyor mu? Biz kendimizde Bambi kullanıyoruz normal yani. Önerinize ihtiyacım var
melek0610 mombabe karar verebildiniz mi ben de yatak aramaya başladım postlara bakarken gördüm. Kendimiz yataş kullanıyoruz ama 8 sene oldu onu da değiştireceğiz ne alacağız hiç bilmiyorum