Alparslanim1 bızımkıde tam 32 aylık . sinyaller var aslında , kaka yapınca rahatsız oluyor bazen hatta uyurken sırf uyumamak ıcın anne çişim geldi diyor , oğlum bezin var ya yapabilirsin diyorum , tuvalete gıdelım mı dıye sorsam hayır korkuyorum dıyor. istemıyor. korkmasının sebebı benım onu yıkacağımı düşünmesi, şimdi 1 buçuk aydır işe başladım sünnet oldu falan hiç istemıyor. ama nisan gıbı inşallah başlıcam