Kardeşi doğduğunda kızım 6 yaşındaydı ki çok ılımlı anaç bir çocuktu. Parkta mesela 1-2 yaşlarında çocuk görsün ben sallarım derdi annelerine izin isterdi ittirmezdi beklerdi başlarında. Kardeşi doğdu aman allahım.. eşimle kafayı yiyecektik tekme mi atmaya çalışmadı vurdu kaç kez kucağına aldı pat yere bıraktı ittirdi emeklerken yeni yürürken falan düşürdü. Şimdi küçüğüm 20 aylık ablasına sarılıyor öpüyor aba diyor da öyle içi ısındı zarar vermiyor artık