Arkadaşlar benim 18 aylık kızım var ve artık odasını ayırmayı düşünüyorum bizim yanımızda yatınca çok sık uyanıyo 4 aya kadar taşıncaz taşındıktan sonra ayırcam odasını ama şimdiden araştırma yapıyorum. Öncelikle kızım biraz deli yatıyo güvenlikli ve kaliteli olması benim için çok önemli. Bu montessori üretimleri kullananlar varsa yorum yapabilir mi veya çevresinden bu konuyla ilgili bir şeyler duyanlar. Kısacası tavsiye eder misiniz veya daha güzel önerileriniz varsa onlara da açığım. Şimdiden teşekkür ederim.