Biz köyde yaşıyoruz sağlık ocağında doktor hemşire yoktu bir süre o yüzden oğlumun aşısı da gecikti suan 20 aylık yarın 18 aylık aşı için çağırıyorlar , geciktigi için bir sorun olur mu ?
Aşıdan sonra ateş, huzursuzluk yada başka birsey oldu mu ?
Kaç tane aşı yapılıyor? Bilgisini olan benimle paylaşabilir mi ?
Teşekkür ederim şimdiden