Pnar9 hamileyken kullanmadim ama seneler once kullanmıştım ağır depresyon geçirmiştim. Hatta bunu işlemişler ehliyet alırken bile psikiyatriye sevketmislerdi ilk once o derece. O zamanlar ilaçlar beni çok sersemletti surekli uyuşuk gezmeye basladim. Hamilelik desem o zamanda cok uykum geliyordu. Çalışan birisi olmasam kesin hep uyurdum. Yani ikisini bir düşününce bir de cocugum olsa gunluk hayatimi cok etkilerdi diye düşünüyorum. Doktorunuza sorun isterseniz ama hamilelikte hem hormon oynayacak hem daha uykulu olabilirsiniz