Kayra_68_aksaray 30-01-m Google yr TOKİ para iade olarak girin emlak katılım a girin bilgileri doldurun iban falan istiyo doldurun hemen ibana yatıyo biz böyle aldik
_YanakReisinAnnesii betul97_ ibana yatmıyor mu acaba? Bize de çıkmadı toki,emlak katılımdan yatırmıştık ücretini atm den mi çekmemiz gerekiyor?
30-01-m betul97_ betul97_ dün ziraat atm den denedım ama tl numarası kayıtlı degıl diye vermedı parayı . Annemin ziraat hesabı olmadığı için olmadı diye düşünüyoruz
betul97_ _YanakReisinAnnesii İbana yatmadı arkadaşı demiş gitmişler ATM’den tc ve telefon numarası girmişler telefona gelen onay kodunu girip parayı geri almışlar. Ama bu Halkbank için diğerlerini bilemiyorum siz yine de bir bakın belki ATM’den olur
_YanakReisinAnnesii betul97_ ibana yatar diye düşünüyordum hiç araştırmadan 😂Bende söyleyeyim bir baksın olmadı. Peki beklememiz gereken bir gün falan var mı yoksa hemen alabilir mi biliyor musunuz?
Kayra_68_aksaray _YanakReisinAnnesii hemen alabilirsiniz gogle den TOKİ para iade girin emlak katılım bankası nin paylaşımı var TOKİ başvuru iade diye oraya gırıp bilgileri doldurup alabilirsiniz hemen
30-01-m nurcanbb annem adınabasvuru yaptım parayı kendı ziraat hesabımdan yatırdım o yüzden yatmamıştır bence