aarges sinem240_ benim oğlumda parmak ucunda yürüdü ama bıraktı üzülmeyin parmak ucunda yürümekte gelişime dair evredir hiç olmadı ilk adım ayakkabı giydirin basmak zorunda kalıcak visco marka çok iyi