Kevserakb 3 yaşına gireceğiz normalde böyle bir şey yoktu ama dün baya dudağını yamulttu yapma dediğim zaman daha çok yaptı sağlı sollu birde hastaydı burnu falan tıkanık ondan mı acaba ağzıyla çok uğraşıyor bilemedim korktum ya konuşması normal
Kevserakb mbabygirlm ay çok korktum ama maşallah normalde konuştuğu anlaşılır ama bazılarında eğdiriyor alt dudağını diğer tarafa tamamen 2 gündür gözüm ağzında en ufak şeyi farklı geliyor
mbabygirlm Kevserakb 4 yaşına girecek inşallah arada yapıyor mesela dün yaptı😀 sık yapmıyor ama yapıyot
Kevserakb mbabygirlm evet üstünde durunca daha çok yapıyorlar sanki anlıyorlar bizim neye sinir olduğumuzu