Betbetbet Böyle rahatsızlıgı olan var mı aranızda gözlerimde bulanıklık ve bas ağrısı problemleri yasıyorum mr da hipofiz bezimde kücülme cıktı
annediyebiri Betbetbet göz filminiz nasıldı acaba oct değilde göz sinirlerini inceledikleri makinada çıkan sonuç
alipdef Merhaba geçmiş olsun. bende var 2015ten beri beyindeki basınç artışına bağlı psodötümor cerebri teşhisi kondu.bas ağrısı görme bulanıklığı yapiyor.kilonuz varmi genelde kilosu olan kadınlarda oluyor bu rahatsızlık
Betbetbet alipdef bende kilo problemi yok 58 kiloyum göz dibi muayenesi yaptırdım papil ödem cıkmadı. Sadece biraz gözde sıvı artısı var.
alipdef Betbetbet 3 ay kadar kullandım diazomid ilacın yan etkisi coktu 25 kilo verdim kilo verince rahatladım ben emarlarimda cikiyor ama rahatsızlık vermiyor şuan ankaradayim bu arada
Betbetbet annediyebiri gözüme damla damlatıp 20 dk sonra bi makineyle sağa sola aşağı yukarı falan baktırarak inceledi doktor 5-10 dk boyunca göz sinirlerim normal cıktı ödem cıkmadı
Betbetbet annediyebiri sizde göz dibinde papil ödem cıktı mı? Bende cıkmadı o yüzden görme alanı testide yapmadı doktor