önceden yalnizca 1 memem taş gibi oluyordu cok agriyordu sağıyordum. simdi sağmaktan mi bilmiyorum sütüm cok hizli akıyor birini emzirirken diğer mememdeki süt hep sızıp ziyan oluyor. gece uyurken sütüm akıyor.. cocugum içerken tıkanıyor bazen memeyi bırakıp huzursuzlanıyor.. bu belirtiler hiperlaktasyonu işaret ediyor.. aranızda bunlari yaşayan var mı süt dengesini nasıl kuracagim