derin0_ insanına göre mi, dişinin durumuna göre mi, doktoruna göre mi bilmiyorum ama 1,5 ay önce çektirdim 4 dikiş vardı hala tamamen iyileşmedi. Benim de sağ alt sol alt dişim de ameliyatla alınacaktı vazgeçtim. Cuma günü tekrar randevu aldım. Bakalım ne diyecekler.