Kızlar biz kendi evimizi sattık evimizde kiracı olduk, haftaya cuma taşınacağız dün akşam kombi bozuldu ev sahibine söyledik çünkü kira da ödüyoruz bu eve ben karşılamam dedi ister yaptırın ister yaptırmayın gibi konuştu servis 6800 fiyat çıkardı.. 2 tane elektrikli ısıtıcımız var 1 hafta 17 aylık bebekle idare edilir mi siz olsanız ne yapardınız 😞