bilge_kasli Bebeğim 2 aylık başlarda hafif öksürük vardı burnunu temizledikçe öksürük azaldı ama serum fizyolojiklerden sonra genizinde hırıltı kalıyor çekmeme temizlememe rağmen başka neler yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı