herkese merhaba elinde bu mamadan olupta çocuğu içmeyen varsa kargo ücretini karşılarım bana yollayabilir mi devletin yazdığı çocuğuma yetmiyor sürekli ayriyeten kendi ücretimmle alıyorum ama evde olup da çocuğu içmeyen varsa yardımcı olursa çok sevinirim