Bebeği aşırı iştahsız olup kullandığı ürün ya da vitaminlerden memnun olan var mı . Bebeğim sadece yemek hazırlanırken tabağı bile görmesi midesini bulandırıyor öğürüyor . İlk kaşıkta kusturmaya çalışıyor kendini . Maalesef 11 aya kadar ekran vermedim ama yemek yerken tek dikkatini dağıtan şey bu ekranla belki 4-5 kaşık yiyor yine fazlasını vermek istediğimde öğürüyor . Çok bunaldım artık lütfen tavsiyelerinize ihtiyacım var