kadersell Arkadaşlar merhaba İzmir’e yeni taşındım çocuğum için iyi bir çocuk doktoru araştırıyorum devlet hastane veya özel hastane farketmez önerebileceğiniz birileri var mı
evolution kadersell bende burda beklim. Biz Medical Point’te Cem Çiçek’e gidiyoruz memnunum ama bazen çok tatmin edici gelmiyor. Başka doktor arayışındayım.
elifbd kadersell Medicalpoint Arda Bozgül e bebeğimi götürüyorum çok memnunum sakin tek tek anlatımlı ve ilgili bi doktor muayene süresi de uzun oluyor
esrabulut128 kadersell merhaba Mehmet Yan bar, kendi muayenehanesinde, bebeğim doğduğundan beri kendisine giderim, 7/24 ulaşabilmem başta olmak üzere her konuda öneririm
kadersell evolution evolution iyi biri olsun hep ondan devam edeyim istiyorum ya bakalım inşallah buluruz
htcbde elifbd katılıyorum doğduğundan beri kendisine gidiyoruz kızım 20 aylık oldu ve randevusuz bile olsak acil durumlarda hemen randevu açıyo asla geri çevirmiyor başka doktorda gördük zaman zaman ama asla kendisi gibisi yok ilaç meraklısı bi doktor değil en başta çok ilgili aylık gelişime kadar konuşuyoruz detaylı kendisini çok seviyoruz kesinlikle tavsiye !!!!!!!