pag tüm belirtileriyle kendimi bulduğum bir anne/bebek daha 🥲Allah hepimizin yardımcısı olsun kucak bebeği sana bağlılığı fazla hep kucakta olmak isteyen bir bebekle her şey çok zor benimkisi de ne mama sandalyesinde vakit geçirmeyi biliyor ne yürüteçinde ne oyuncaklarıyla nede benimle yaptığı etkinlikler aktivitelerde daha düne kadar bende mi sorun diye bile sorgulatmıştı bana ama hem bu dönemde olan bir şeymiş hemde bu şekilde olan çok fazla bebek varmış , birde benim kızım memeden ayrılmak istemiyor orada uyutuyorum ne yatağına koyunca uykusuna devam ediyor ne yanıma yatırınca hep kucağımda ve ağzında memeyle uyumak istiyor emzik almıyor çok denedim ama artık o uyusun diye uyuttuğumda onu bırakamamak beni çok yordu sizin fikriniz var mı nasıl bir yol izleyebilirim bu durum için