user2406 kendi doktorumuzda sağlık ocağındaki ebemizde ilk 6 ay 1 kilo civarı almaları beklenir ama 6 aydan sonra okadar almazlar normal hem dönmeye hem hareketlenmeye hemde ekgıdaya başlıyor dediler. 3 kg doğdu oğlum ilk 6 ay her ay 1 kg aldı şuan 7 aylık 200 gram falan almış beslenmesinde sıkıntı yok ama aşırı hareketli bir bebek. Önceki postlarımda yazardım kendini yormayan sağından soluna elini kaldırmayan bir bebekti sonradan açıldı haliyle kilo alımıda durdu merak etmeyin yani çok normal