Bence gayet normal yavas yavas onunla konusmaya baslayin siz ona gulumseyin suan bizleri tanima evreleri olduğu icin çok normal 2 ay 10 gun olduk yeni yeni sesler vermeye basladi doktorumuz bidaki aylarda daha fazlalasir oyuncak vs tutmaya baslar dedi uykudan uyandiginda vs hep gulerek karsilarim konusurum falan simdi tepkiler vermeye baslar kimi bebek cok gulec oluyo kimide cok somurtkan 🤭🌸