disikurt42 yürüyemeyen ya da yürürken düşen bebeklerin ayağında gizli bir bağ olduğuna inanılır ve sembolik olarak ayağına ince bir ip veya kurdale bağlanıp cuma saati dua edilip kesilir
Ben de öyle yaptım kırmızı kurdele ile iki ayağını bağladım arada ip boşluğu oluyor sonra onu ayakta tututum bir elimle diğer elimle de niyet ettim duamı okudum bildiğim sureleri de okudum kestim