ayss1907 Bebeğim 7.5 aylık kasıklarında pişik var böyle parlak kırmızı pütürlü gece çok uyandı bugün muhtemelen çok acıyor çok şey sürdüm ancak geçmedi var mı bi öneriniz😢🙏 geçenlerde antibiyotik kullanmıştı bide 1 hafta onunda etkisi olmuş mudur
melipol ayss1907 Sudo veya hametan kullanmanızı öneririm. Antibiyotik yapmaz. Yediği bir gıda alerji yaptıysa da pişik yapar pütürlü olur.
ayss1907 melipol sudo kullandım da o bi işe yaramadı hametan denicem teşekkür ederim 3 gün kuralına uyarak verdim hep antibiyotik hapar diye bi kaç yerde okudum da bilemiyorum ya :(