Ben kademeli azalttım. Önce gün içinde emzirmeyi bıraktım. Sadece öğlen uykuya geçerken ve gece emiyordu. Gece de emmek için 6-7 kez uyanıyordu. Sonra öğlen sallayarak uyutmaya başladım. Her meme demesinde “mem hasta kızım. Meme bitti” dedim. Sonra gece de ara ara uyandığında sallayarak uyuttum. Sonra hepsini birden bıraktırdım. Meme meme dedikçe sevdim sakince “meme hasta” dedim. 3-4 gün hiç meme vermeyince o da istememeye başladı. Ama memeyi bıraktırmadan bir hafta öncesi konuşmaya başladım. “Artık meme bitiyor, meme yoruldu, süt azaldı artık senin memeye ihtiyacın kalmadı” gibi. Kademeli olarak azalttım. Şimdi de sallayarak uyutuyorum maalesef ama en azından gece uykuları o kadar bölünmüyor.