Arkadaşlar merhaba bana bı destek olun nolur 😭
Bebeğim 20 günlük ve sürekli emmek istiyor mama takviyesi de veriyorum bu sefer de kusuyor ama hala gunlerdir açmış gibi emiyor artık omuzlarım boynum ağrıyor. Göğsümde emerken uyuyor ama yatirinca ağlıyor aranmaya başlıyor ben napıcam şaşırdım artık aç mı sütüm mü yetmiyor acaba diyorum süt akıp gidiyor yanlış mı emziriyorum diyorum izlemedigim video kalmadı emzirme pozisyonu da doğru gece 12 buçuktan su saat oldu 5 buçuk hala aranıyor vermeyince ağlıyor ben kafayı yemek üzereyim artık 😭