tsss Benim oğlumda aynı nisanda 2 yaşına gircek sizin gibi uykusundan cok uyanıyo ama saatlerinde mutlaka uyutuyorum akşam sekiz sabah yedi bucuk geceleri kalkıyo bi kaç kez sallıyoruz