Canım Anneler İyi Geceler Hepinize Hayırlı Ramazanlar Diliyorum Öncelikle❤️
Kızlar oğlum 8 aylık ve İlk Defa Bu Zamana Kadar Hasta Oldu İçim Kan Ağlıyor Resmen
Grip Oldu ama inanın bir yere çıkmıyoruz evde tüm petekler sonda yani nasıl oldu anlamıyorum sabahtan beri kafayı yiyorum sanırım ilk defa olduğu için değişik bir psikolojiye büründüm o hapşırdıkça benim içim acıyor gözleri sulanıyor
Bir yandan da üst dişleri kabarmış onlar kaşınıp acıyor bugün toplasan 3-4 saat anca uyumuştur tüm gün toplamı ben desen kahroluyorum onu öyle gördükçe
Bir yandan yorgunluktan mahvoldum
Napıcam bilmiyorum yarın doktora götüreceğim ama
Calpol verdim ateşi çıkmasın diye onun dışında hiçbir şey gelmiyor şuanlık elimden
Tavsiyesi olan var mı
Kemik suyuna çorba yaptım yedirdim akşam
Bolca sıvı veriyorum
Su mama felan
Yarın doktor ne dicek bilmiyorum veya ne yazıcak bilmiyorum ama kafam dağılsın diye yazıyorum
Anneliğin getirdiği her şeye alınma ağlama modundayım şu anda
Diş çıkarma olayından da gına geldi yemin ediyorum sadece alt 2 dişinin çıkması 2 ay sürdü ve biz her gece sabahlayıp sabah yatıp akşama kadar uyuyorduk hiçbir sosyal hayatım yoktu yani şimdi bu süreç de nasıl ilerlicek onu da bilmiyorum
Büyüdükçe kolaylaşır diyorlardı herşey daha da zorlaştı çıldırmak üzereyim