cnsu77 hayalkbr ben yenidoğanken her ağladığında emzirirdim sütüm fazla yoktu doysun diye sürekli emzirmeye çalışırdım. Ama ağlamazsa uyuyosa 2 saatte 1 emziriyordum geceleri de alarm kurup emziriyodum