bigemmom ben ek gıdaya yeni geçtim sayılır hastalık oldu mama reddi oldu derken. Normalde günde 4-5 kere 240 lık içerdi bezi hep dolu olurdu. Kilosuda iyi yerinde. Hasta olduğundan beri eş zamanlı 2 numaraya da geçtik hangisinden kaynaklı bilmiyorum mama reddediyor. 1 e döndük yine içmiyor. Çok aç olduğunda 40 cl zorluyorum 100 cl falan oluyor, günde 3 kere falan düşünün o kadar içmiyor. Ek gıda veriyorum bende mecbur 3 öğün falan ek gıda yiyor reddetmiyor ama ne kadar miktar ek gıda bir beberon mamaya eşit kestiremiyorum doyuyor mu doymuyor mu mama vermesem ağlamıyor bile o kadar iştahsız ki normalde acıktığında ortalığı yıkar