33 aylık oğlum şu an. Baba dede mama gel git ve hayvan seslerinin bazılarını söylüyor. Gelişim testi uygulandı gayet normal yaşıtları ile aynı düzeyde. Konuşma terapisine başlayacağız, öncelikle özel eğitim önerdiler hiperaktif olduğu için. Tecrübe edinen varsa paylaşır mısınız?