Hayır olmadı hiç korkma. O kadar agladım yıprandım ki hala hemşireler beni soruyormuş doktorumuza o kadar korktum ki. Ama korkma cok güçlüler
Sonrasında hiçbirşey olmamış gibi evimize geldik. Ama kendimi karantinaya aldım. Eve kimseyi kabul etmedim eşim daha kapının önünde kıyafetlerini çıkardı elini yğzünğ yıkadı kolonya sıktı heryerine sonra geldi sevdi 2 hafta ne ben çıktım ne bebek sadece yürüyüş yaptık. Doktor artık görüşebilirsin diyene kadar. Korkma yalnız değilsin.