Merhaba bebeğim 7 aylıktı ben safra kesesi ameliyatı oldum safra kesemdeki taşlar ağzına kadar doluydu ve en büyüğü 27 mm üstelik bu ikinci bebeğim ilk bebegimde su altı yaşında o iki yaşındayken öğrenmiştim ilk safra kesemdeki taslarimi meğer hamilelikte çok büyurmus taşlar kısacası ben oldum hiç belirtim yoktu aslında tesadüfen öğrendim inanın bir gece hastanede kalıp eve geldikten sonra sizi zorlayan sadece 3 gün sonra bebeğini bir ay kucağına alamiyorsun orasida biraz zorluyor ama 1 ayda toparladım destekçiniz yokmuş Allah yardımcınız olsun aksatmayin derim çok riskli cunku