Merhaba
Oğlum 28 haftalık prematüre doğdu (1.135 gr, 35 cm). Şu an takvim yaşıyla 22 aylık, boyu 84.5 cm, kilosu 12.5 kg.
Doktorumuz yavaş yavaş düzeltilmiş yaşa göre hesap yapmamamızı ve 22 aylık bir bebek için boyunun ortalamanın biraz altında olduğunu söyledi. Prematüre olduğu için zaten hep ekstra hassas takip ettik.
Şimdi bunu merak ediyorum. Bu boy bu ay için normal mi? Benzer durumda olan var mı?