civcivmom ben bisseli denemedim ama halı yıkama olarak alınacak tek makina o gibi geliyor çünkü mesela bende hem kiwi var ben de ihlas auracleanmax ama halıları yıkamıyorum çünkü pratik değil ıslak kaloyor basmamak gerekiyor anca çok geniş bir alanın olacak ben mesela eski evde terasım vardı halıyı ıslatır beyaz sabunla sabunlar ikigün güneşte bırakırdım ne leke kalırdı ne basla birşey
Ama taşındım bir halıyı balkonda ıslatayım da yıkama makinası ile suyunu çektiririm dedim ama olmadı halıyı kurutana kadar canım çıktı
Yani ama koltuk yıkama makinası olarak ihlas muhteşem üzerine tanımam
Kiwi ile de camları siliyorum aparatı var