Kızlar oda sıcaklığı 23-24 derece aralığında. Uyku tulumları kalın geliyor giydirmiyorum. Uzun kollu zıbın üzerine normal pijama takımı giydiriyorum, çorap giydirmiyorum. Yün yorganları var ama açıyorlar üstlerini örtmüyorlar. Yorganı kaldırsam mı diye düşünüyorum. Battaniyeyle üşürler mi acaba ? Sizler kaç derecede nasıl yatırıyorsunuz