Kızım şu an 2 yaş 8 aylık 6 haftalık hamileyim . Açıkçası planlı bir bebek değildi ilk öğrendiğimde bir şok dalgası yaşadım . Hala aynıyım. Kızım artık nispeten rahat bir çocuğa dönüştü . Kızım bebekken uyku sorunlarını çok yaşadık. Uyuyamadım, uyutamadım, gerçekten çok yorgunum, meme yaraları gaz kolik 1 buçuk sene depresyonda kaldım . Sonra tedavi oldum. Şimdi aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum. Ama bebeği aldırmak da istemiyorum, kızıma yetemezsem , kızıma haksızlık edersem , yeni geleni uyutamazsam, yine aynı şeyleri yaşarsam , bu sefer depresyona girersem kızımla ne yapacam , gece düzen kuramazsam aynı anda uyutamazsam, ywnidoğan da uykusuzluktan maffolur bu süreçte kızımı yıpratırsam, dile getirmek istemiyorum ama ya yine kolik , gaz , saatlerce çaresiz ağlama yaşarsam , ne yapacam ben ya bu durumu yaşayan birileri varsa ben kaldıramadım. Siz de aynı hissettiniz mi yoksa ben yine mi çöküyorum .