mrvelfada Kızlar sa oğlum 3.5 aylık oluyor Perşembe günü nasipse. Salya ve huzursuzluğu var. Emmeyi de istemiyor . Normalde çok güzel emen çocuk. Diş için erken değil mi ya🙂↔️
Elfgrn mrvelfada Değil 😢 Kızımım 2.5 ayda başladı dis sancıları o salyaları 4 ay 15 günlükken ilki, 4 ay 20 günlükken 2. Dişini çıkardı. 8. Ayında 8 disi vardı kızımın
gg3848 mrvelfada zannetmiyorum o dönemde dişlerin yerleri oturuyor her bebekte sancılı geçiyor ne yazık ki benim kızımda da olmuştu
hanimelikokusu mrvelfada çıkar oğlumun tam 3 buçuk aylıkken çıkmıştı 😄 şimdi kızım 3 aylık sanırım kızımda erken çıkaracak 😄
[silindi] mrvelfada merhaba erken değil. 3 aylıkken diş huzursuzluğu başladı 4 ay 12 günlükken alt 2 diş çıktı. 14 aylık olacak 15 dişi var şu an
cananbulbul [silindi] ilk üst dişler çıkar mı acaba bebeğimin üst dişleri daha şiş gözüküyor şuan dün gece de çok ağladı🥲
cananbulbul mrvelfada 2,5 aylıkken salya, huzursuzluk, emmeme başladı şimdi 4 ay 10 günlük sanırım yakın ama daha patlamadı