Kızlar selam. Bebeğim 27sinde 14aylık olacak. Yürümüyor. Aslında yürüyor isterse evin içinde komple tur atıyor ama çok nadir. 18.aya kadar normal olduğunu biliyorum ama emeklemeyi bırakıp dizlerinin üstünde gitmeye başladı. Dizleri kızarmış bu yüzden canım sıkılıyor biraz. Elinden tutunca yürümeye hevesi var ama kendi kendine yürümeyi hiç denemiyor bile. Çok teşvik edersem işte kalkıp yürüyor, yürümesi güzel sağlam basıyor dengesi güzel. Ne önerirsiniz ya ? Yürüme arkadaşının yüzüne bakmıyor pek. Karşısına geçip gel gel yapınca oyuna çeviriyor hemen kendini yalandan yere atıp kahkaha atıyor 😂