22,5 aylık oğlum gece uykusunda yatağa girince bensiz uyumuyor oramı buramı elliyor direniyor, ordan oraya dönüyor vs 30dk dan aşağı uyumuyor, çabucak nasıl dalar ya da kolay uyur?1,5 aydır kendi kendine uyumasını öğrenmesini istiyorum odası var odasında alışsın diye yer yatağı yapıyorum halen beraber yatıyoruz zorunda kalıyorum alışamadı gitti 😒