2.5 aydan beri dökülüyor bebeğim 5 aylık artıj tiksiniyorum süpürgeleriime dolanıyor çalıştıramıyorum her yer saç saçımın üst ön kısmı aşırı seyreldi bir tutam saçım var bu şekilde devam ederse o da kalmayacak vitamin, şampuanlar hiçbişe işe yaramıyor bu bi süreçmiş zaten mutlaka dökülür ardından yenilenirmiş saçım çok kötü gözüküyor üzülüyorum ama napalım bebeğim sağlıklı olsun da saç geri çıkar