esranur67 Kızlar bebeğim 4 aylık olacak 1 haftaya. Gece uykusunda Yarım kundak yapıyorum zannedersem artık bırakmam gerekiyor ama kundaksız da uymuyor napıcammm🥹
duygumetehan Ayı biterken kendi istemedi akışına bırak bence onlar kendileri yönetiyor dönmeye başlasın istemiycek bak gör😊 esranur67
idildeniz35 esranur67 valla ben 6-7 aya kadar yaptım 😃 en son yaz geldi o kadar çok terlemeye başladı ki kendi çıkarıp attı
idildeniz35 esranur67 tam tur dönmeye başlayıp artık tehlikeli hale gelirse uykuya iyice daldıktan sonra açmayı da deneyebilirsiniz 🤭