fgdt34 biobelinde diye bir ürün var beyaz mavi 3x leke çıkarıcı yazıyor onu kullanın bana dua edeceksiniz kızımın bütün lekelerini çıkartıyor tek seferde
Geceden ıslatın sıcak suda direk makinaya at çitile iyicene bitti bi kere şans verin fiyatı 250₺ olması gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam